Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Η ευτυχία κρύβεται στην δημιουργία και στην προσφορά. Ο άνθρωπος που δημιουργεί βρίσκει παραγωγικό τρόπο να εκτονώσει το πάθος του. Η δημιουργία χειροποίητων κατασκευών και αξεσουάρ αποτελεί πηγή ζωής και ψυχικής ευφορίας. Η χαρά να μοιράζομαι τις δημιουργίες μου μαζί σας είναι πολύτιμο δώρο. Κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και δεν αναπαράγεται. Κάθε κομμάτι κλέβει αγάπη από την δημιουργό του και την εναποθέτει στα χέρια σας. Κάθε δημιουργία φτιάχνεται από χίλιες ευχές και χίλιες θετικές σκέψεις μόνο για εσάς.

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Από το πάρτυ των γενεθλίων

Μπορεί τα γενέθλια των παιδιών να ήταν μέσα στον Μάρτη, εμείς όμως διαλέξαμε την ημέρα της Πρωταπριλιάς για τα γιορτάσουμε παρέα με τους φίλους και τους συγγενείς. Κοινό το πάρτυ, λοιπόν λόγω του κοινού μήνα γενεθλίων και η κουζίνα μου μετατράπηκε σε ζαχαροπλαστείο καθώς ήθελα να ετοιμάσω κάποια πράγματα μόνη μου και κυρίως τις τούρτες! Δεν θα σας πω ότι κουράστηκα γιατί ήταν πολύ ευχάριστη απασχόληση, Ελπίζω το αποτέλεσμα να αρέσει και σε εσάς όσο άρεσε και σε εμάς και κυρίως στους καλεσμένους που τις γεύτηκαν κιόλας.
Αυτή είναι η τούρτα του γιου μου που έκλεισε τα 2

 Κι αυτή είναι η τούρτα της κόρης μου που έκλεισε τα 5
Εντελώς πληροφοριακά, η γέμιση ήταν βανίλια σοκολάτα και στις δύο τούρτες

1 σχόλιο:

  1. ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!ΦΙΛΙΑ ΜΑΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή