Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Η ευτυχία κρύβεται στην δημιουργία και στην προσφορά. Ο άνθρωπος που δημιουργεί βρίσκει παραγωγικό τρόπο να εκτονώσει το πάθος του. Η δημιουργία χειροποίητων κατασκευών και αξεσουάρ αποτελεί πηγή ζωής και ψυχικής ευφορίας. Η χαρά να μοιράζομαι τις δημιουργίες μου μαζί σας είναι πολύτιμο δώρο. Κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και δεν αναπαράγεται. Κάθε κομμάτι κλέβει αγάπη από την δημιουργό του και την εναποθέτει στα χέρια σας. Κάθε δημιουργία φτιάχνεται από χίλιες ευχές και χίλιες θετικές σκέψεις μόνο για εσάς.

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Χάντρα-χάντρα

Πέρλα πέρλα για την ακρίβεια δημιουργήθηκε το κόσμημα 
και την στιγμή που ετοιμάστηκα να το προβάρω, 
γλιστράει από το χέρι μου η μια άκρη 
και σκορπάν οι πέρλες στο πάτωμα! 
Κατάφερα να βρω τις 29. 
Η 30η βρέθηκε αργότερα στο πιο απίθανο σημείο! 
Όπως και να έχει το ¨έργο¨ ολοκληρώθηκε.

Λοιπόν, θα το φορούσατε? 
Προσωπικά μου άρεσε πολύ. 
Όχι ότι το έφτιαξα με τα χεράκια μου!
Πραγματικά θα με ενδιέφερε η γνώμη σας. 
Ευχαριστώ.

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο. Να το χαρείς.
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα και σε εσένα!
      Σε ευχαριστώ πολύ που βρήκες χρόνο να αφήσεις το σχόλιό σου.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. καλέ σούπερ είναι!!!! μου αρέσει η διχρωμία που κάνει!!!! εγώ προσωπικά τις λατρεύω τις πέρλες!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή