Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Η ευτυχία κρύβεται στην δημιουργία και στην προσφορά. Ο άνθρωπος που δημιουργεί βρίσκει παραγωγικό τρόπο να εκτονώσει το πάθος του. Η δημιουργία χειροποίητων κατασκευών και αξεσουάρ αποτελεί πηγή ζωής και ψυχικής ευφορίας. Η χαρά να μοιράζομαι τις δημιουργίες μου μαζί σας είναι πολύτιμο δώρο. Κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και δεν αναπαράγεται. Κάθε κομμάτι κλέβει αγάπη από την δημιουργό του και την εναποθέτει στα χέρια σας. Κάθε δημιουργία φτιάχνεται από χίλιες ευχές και χίλιες θετικές σκέψεις μόνο για εσάς.

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Ώρα για ταινία

Γενικά η τηλεόραση δεν αποτελεί αγαπημένη μου ενασχόληση. Ακόμη κι όταν ήμουν ελεύθερη  και έμενα μόνη στο σπίτι μπορεί να περνούσε και εβδομάδα χωρίς να την ανοίξω. Όταν όμως πρόκειται για μια καλή ταινία τότε μπορώ να κάνω μια θυσία και να καθίσω στον καναπέ απέναντί της. Για όσους λοιπόν είναι πιστοί ακόλουθοι της τηλεόρασης, έχω να προτείνω μερικές καλές ταινίες που παρακολούθησα τελευταία. 
Μόλις χθες είδα  The Lady 2011.Για λεπτομέρειες σας παραπέμπω στην αντίστοιχη σελίδα. Αξίζει να την δει κανείς ειδικά στις μέρες μας που οι αξίες είναι απλά μια ορολογία στο λεξικό και τίποτα παραπάνω.

Πρόσφατα είδα την νέα ταινία του Eddie Murfy A thousand words. Μια κωμωδία που όμως περνάει σημαντικά μηνύματα για την έλλειψη επικοινωνίας που υπάρχει ανάμεσα στους ανθρώπους και ειδικά ανάμεσα στα ζευγάρια. Απολαυστική από κάθε άποψη. 

 Επίσης μια από τις τελευταίες ταινίες του George Clooney που μου άφησε μια θετική αίσθηση στο τέλος είναι Οι απόγονοι 2011.
Σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να τις δείτε και θα ήθελα πολύ να μάθω και την δική σας γνώμη. Έτσι, κουβέντα να γίνεται.
Καλή διασκέδαση!

























3 σχόλια:

  1. Mmm, παρόλο που μου αρέσουν κι εμένα οι ταινίες, δεν έχω δει καμία από αυτές αλλά το Σ/Κ θα νοικιάσω σίγουρα κάποια από αυτές! Ευχαριστούμε πολύ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα..Δεν έτυχε να δω καμία απο αυτές που προτείνεις,αλλά τώρα που ο καιρός το επιτρέπει είναι ιδανικά να έχω μια λίστα απο αυτές..Και οι δικές σου θα είναι σιγουρα μέσα..
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστούμε πολύ για τις προτάσεις!! :) προσωπικά δεν το έχω με τις ταινίες, αλλά που ξέρεις καμιά φορά!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή