Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Η ευτυχία κρύβεται στην δημιουργία και στην προσφορά. Ο άνθρωπος που δημιουργεί βρίσκει παραγωγικό τρόπο να εκτονώσει το πάθος του. Η δημιουργία χειροποίητων κατασκευών και αξεσουάρ αποτελεί πηγή ζωής και ψυχικής ευφορίας. Η χαρά να μοιράζομαι τις δημιουργίες μου μαζί σας είναι πολύτιμο δώρο. Κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και δεν αναπαράγεται. Κάθε κομμάτι κλέβει αγάπη από την δημιουργό του και την εναποθέτει στα χέρια σας. Κάθε δημιουργία φτιάχνεται από χίλιες ευχές και χίλιες θετικές σκέψεις μόνο για εσάς.

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Με θυμάστε; Επέστρεψα!

Μετά από μια μεγάλη απουσία από την γειτονιά, είπα κι εγώ να επανέλθω δριμύτερη. Λέμε τώρα γιατί τελικά όσο κι αν υπόσχομαι στον εαυτό μου κατ' αρχάς ότι δεν θα λείψω, δεν καταφέρνω να είμαι συνεπής. Οι λόγοι γνωστοί, σπίτι, δουλειά, παιδιά.... δεν απολογούμαι. Αυτή είναι η ζωή... η πραγματική. Τον χειμώνα είναι αλλιώς. Μένεις πιο πολύ μέσα, καταφεύγεις στο διαδίκτυο συχνότερα.
Πάντως τα νέα σας τα μαθαίνω. Περνάω μια βόλτα που και που.
Δεν θα σας κουράσω με πολυλογίες. Μερικές φωτογραφίες θα σας χαρίσω, έτσι για να μοιραστούμε κάποιες στιγμές.

 Ένα σετ από βραχιολάκι και σκουλαρίκια που έφτιαξα κάποια στιγμή
 Το πρώτο δόντι που έβγαλε η κόρη μου. Λιάζεται τώρα στα κεραμίδια

 Μια απογευματινή ανοιξιάτικη βόλτα στην παραλιακή

 Καθώς σουρουπώνει...
 Η πρώτη βόλτα στην ακροθαλασσιά
 Η μπάλα της
 Η επέλαση των αγγέλων από τον καλοκαιρινό ουρανό
 Η γνωστή σε όλους πανσέληνος
 Το κορίτσι μου...
 ... και το αγόρι μου
 Απογευματινό μπανάκι
 Το πετικιούρ μου

Μαρμελάδα ακτινίδιο made by me, σε βάζο διακοσμημένο by me ξανά.
Τα καλοκαιρινά μου βραχιολάκια που στολίζουν το χέρι μου
 Κι άλλο ένα βραχιολάκι που δημιουργήθηκε σε κάποια στιγμή έντονης φαντασίας. χαχαχα. Αστειεύομαι, συμπαθητικό είναι!

Ένα μικρό δείγμα από τα ευχάριστα που έχουν συμβεί όλον αυτόν τον καιρό στην ζωή μου.
Φυσικά έχουν υπάρξει και πολλά δυσάρεστα γεγονότα τα οποία αποφασίζω να κρατήσω έξω από το κουτί των αναμνήσεων μου, ελπίζοντας να μην τα ξαναβρώ μπροστά μου.
Σας φιλώ προς το παρόν...

2 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι πάντα να βρίσκεις τρόπους για να διώχνεις τα άσχημα πράγματα από το κουτί των αναμνήσεων που ξέρεις τόσο καλά να το γεμίζεις με τόσο ευχάριστα πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες με όμορφες εικόνες και στιγμές!!
    Εύχομαι κι εγώ μόνο όμορφα να ανταμώνεις..
    Καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή