Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Η ευτυχία κρύβεται στην δημιουργία και στην προσφορά. Ο άνθρωπος που δημιουργεί βρίσκει παραγωγικό τρόπο να εκτονώσει το πάθος του. Η δημιουργία χειροποίητων κατασκευών και αξεσουάρ αποτελεί πηγή ζωής και ψυχικής ευφορίας. Η χαρά να μοιράζομαι τις δημιουργίες μου μαζί σας είναι πολύτιμο δώρο. Κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και δεν αναπαράγεται. Κάθε κομμάτι κλέβει αγάπη από την δημιουργό του και την εναποθέτει στα χέρια σας. Κάθε δημιουργία φτιάχνεται από χίλιες ευχές και χίλιες θετικές σκέψεις μόνο για εσάς.

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΤΙ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΟΥΜΕ ΠΑΛΙ;

Σαν σχόλασα χθες από την δουλειά ήμουν πολύ χαρούμενη γιατί ήξερα πως σήμερα είχα ρεπό! Όμως τα σχέδιά μου χάλασαν από το αναπάντεχο τηλεφώνημα της συναδέλφου μου που με ενημέρωσε στις 10 το βράδυ ότι το πρόγραμμα άλλαξε κι ότι στις 6 το πρωί έπρεπε να βρίσκομαι στην δουλειά! Το ρεπό φυσικά μετατέθηκε για αύριο Πέμπτη. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι δεν είχα μαγειρέψει για την επόμενη μέρα! Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια! Είχα προγραμματίσει να κάνω κολοκυθάκια γεμιστά αλλά επειδή ήταν ήδη αργά κι έπρεπε να κοιμηθώ κάπως νωρίς για να σηκωθώ στις 5 το πρωί αποφάσισα να μαγειρέψω την παραλλαγή τους. Μια συνταγή που επινόησα γιατί δεν την έχω συναντήσει πουθενά μέχρι τώρα! Την έχω δημοσιεύσει μάλιστα και στις συνταγές της παρέας γιατί πολύ ξετρελάθηκα. Για να πιστέψετε πόσο, έκανα σχόλιο στον εαυτό μου και βαθμολόγησα την συνταγή με άριστα. Βέβαια την έχω προτείνει και σε φίλες οι οποίες την δοκίμασαν και ξετρελάθηκαν! Έτσι έχω την δικαιολογία ότι επειδή δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, με αυτοβαθμολόγησα για λογαριασμό τους, χιχιχι! Σας την παρουσιάζω λοιπόν γιατί τα παιδιά μου ξετρελάθηκαν, έφαγαν δύο πιάτα και ειδικά ο μικρός μου ακολούθησε το παράδειγμά μου και τα συνόδεψε με λίγο στραγγιστό γιαουρτάκι με 2% λιπαρά που δροσίζει. 
Αν την δοκιμάσετε, θα ήθελα την γνώμη σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου